"I do not see any clouds."

Translation:Ik zie geen wolken.

3 years ago

5 Comments


Bregtje1

ik zie geen enkele wolk

3 years ago

RemcoVonk
RemcoVonk

Clouds is plural, wolk is singular. Translate literally. But the sentence is correct, as is it's meaning.

3 years ago

Druif
Druif

Bij dit onderwerp zitten veel zinnen die juist niet letterlijk vertaald moeten worden. Het is een beetje moeilijk om in te schatten wanneer je dan wél letterlijk moet vertalen. Niet helemaal eerlijk.

3 years ago

raykins
raykins

"Ik zie geen wolken!" said the confused Dutchman as he stepped out of the airplane.

2 years ago

bogfred
bogfred

een goede zin zou zijn helemaal geen of nergens (wolken)maar D.L wil daar niets van weten geen = not any ?

1 year ago
Learn Dutch in just 5 minutes a day. For free.