"I do not see any clouds."

Translation:Ik zie geen wolken.

January 4, 2015

5 Comments

Sorted by top post

Bregtje1

ik zie geen enkele wolk

January 4, 2015

RemcoVonk

Clouds is plural, wolk is singular. Translate literally. But the sentence is correct, as is it's meaning.


Druif

Bij dit onderwerp zitten veel zinnen die juist niet letterlijk vertaald moeten worden. Het is een beetje moeilijk om in te schatten wanneer je dan wél letterlijk moet vertalen. Niet helemaal eerlijk.


raykins

"Ik zie geen wolken!" said the confused Dutchman as he stepped out of the airplane.


bogfred

een goede zin zou zijn helemaal geen of nergens (wolken)maar D.L wil daar niets van weten geen = not any ?

Learn Dutch in just 5 minutes a day. For free.