"When I drive, I think."

Tłumaczenie:Kiedy prowadzę, myślę.

3 lata temu

6 komentarzy


Agnieszka_T

Jakie wychowawcze zdanie. :) Szacun.

3 lata temu

_SebaSX_
_SebaSX_

Masakra ta lektorka. Na (niby) normalnej prędkości, za pierwszym razem słyszałem "we not drive, i think". WOLNIEJ! My się mamy uczyć, nie zgadywać co mówisz! W 90% wyrazów "the" słychać jak "a".

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

"And therefore I am"
A więc jestem

1 rok temu

Sylwia771039

Kiedy ja prowadzę, ja myślę.*

1 rok temu

mrsclifford00

Następne zdanie z serii ,,Zdania bez sensu''

2 lata temu

TadCh

Drive znaczy tyle samo jechać co prowadzić, żadne słowo nie jest precyzyjne ale mowiac potocznie znaczy to samo, przy czym jadę używamy jako bardziej poprawne

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.