Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"When I drive, I think."

Tłumaczenie:Kiedy prowadzę, myślę.

0
3 lata temu

10 komentarzy


Agnieszka_T

Jakie wychowawcze zdanie. :) Szacun.

13
Odpowiedz3 lata temu

olciawin

No chyba że myślę o niebieskich brzoskwiniach))

-7
Odpowiedz3 lata temu

skrzeku_vp

Raczej o niebieskich świniach ..bo tego u nas multum.

-6
Odpowiedz3 lata temu

_SebaSX_
_SebaSX_

Masakra ta lektorka. Na (niby) normalnej prędkości, za pierwszym razem słyszałem "we not drive, i think". WOLNIEJ! My się mamy uczyć, nie zgadywać co mówisz! W 90% wyrazów "the" słychać jak "a".

4
Odpowiedz11 miesięcy temu

WarsawWill
WarsawWill

"And therefore I am"
A więc jestem

2
Odpowiedz1 rok temu

Sylwia771039

Kiedy ja prowadzę, ja myślę.*

1
Odpowiedz1 rok temu

mrsclifford00

Następne zdanie z serii ,,Zdania bez sensu''

0
Odpowiedz2 lata temu

TadeuszChl

Drive znaczy tyle samo jechać co prowadzić, żadne słowo nie jest precyzyjne ale mowiac potocznie znaczy to samo, przy czym jadę używamy jako bardziej poprawne

0
Odpowiedz1 rok temu

Wacek69

A ja NON STOP myślę o brzoskwinkach...

-11
Odpowiedz3 lata temu

teksanski

:)

-5
Odpowiedz3 lata temu