Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Hij eet."

Vertaling:He eats.

0
3 jaar gelden

11 opmerkingen


emmaverschoor

Wanneer is het eat en wanneer is het eats?

6
Reageer3 jaar gelden

SanneGroot3

Bij he she en it (hij zij en het) komt er een s achter het werkwoord te staan

8
Reageer3 jaar gelden

Casandra959430

Om te onthouden:shit regel she he en it

2
Reageer1 jaar gelden

gerry618804

Goed

0
Reageer10 maanden geleden

gerry618804

Goed

0
Reageer10 maanden geleden

gerry618804

Goed

0
Reageer10 maanden geleden

gerry618804

Goed

0
Reageer10 maanden geleden

Guusthomas

He she it=eats en de rest is eat

0
Reageer2 jaar gelden

gerry618804

Goed

0
Reageer10 maanden geleden

gerry618804

Meervoud

0
Reageer10 maanden geleden

xfemmiexf

Bij he-she-it komt er bij de present simple een S bij. De shit regel. Maar gebruik je al does in de zin is het gewoon het normale werkwoord. Bijv. He does not HAVE. Bijv. He HAS.

1
Reageer2 jaar gelden