"Hij eet."

Vertaling:He eats.

3 jaar gelden

11 opmerkingen


emmaverschoor

Wanneer is het eat en wanneer is het eats?

3 jaar gelden

SanneGroot3

Bij he she en it (hij zij en het) komt er een s achter het werkwoord te staan

3 jaar gelden

Casandra959430

Om te onthouden:shit regel she he en it

1 jaar gelden

gerry618804

Goed

1 jaar gelden

gerry618804

Goed

1 jaar gelden

gerry618804

Goed

1 jaar gelden

gerry618804

Goed

1 jaar gelden

Guusthomas

He she it=eats en de rest is eat

2 jaar gelden

gerry618804

Goed

1 jaar gelden

gerry618804

Meervoud

1 jaar gelden

xfemmiexf

Bij he-she-it komt er bij de present simple een S bij. De shit regel. Maar gebruik je al does in de zin is het gewoon het normale werkwoord. Bijv. He does not HAVE. Bijv. He HAS.

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.