"What?"

Traducere:Ce?

January 5, 2015

10 comentarii
Această discuție este blocată.


MarinicMag

In limba română, întrebarea fundamentala este "ce" !


vladimir.33

După cum la engrezi lipseşte politețea atunci se foloseşte what


stacescu20

Imi pare rău dar sunetul nu se aseamănă nici pe departe cu ,,what,,


vladimir.33

Poftim poate fi si verb care deriva de la substantivul poftă, din acest motiv pentru what cel mai potrivit este ce.


Eduard966400

Nu știu de ce aveți nedumeriri.what=ce


Tatiana923021

Nu corect pronunță cuvintele


Alina230590

Si eu am pățit asta. Se aude "way" nici decum "what"


ghio813646

De ce ueei se traduce uuat


Aly516523

What=ce Exemplu:What is this? /Ce este aceasta?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.