Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sonbahar"

Çeviri:The fall

3 yıl önce

24 Yorum


sawashian
sawashian

Osmanlıca Türkçesi “Güz“ 21. Yüzyıl Türkçesi “Sonbahar“ Ingilizce “Autumn“ 21. Yüzyıl Amerikan Ingilizcesi “The Fall“ :)

2 yıl önce

mustafaselviolu

:))

2 yıl önce

imanaz1

:))

2 yıl önce

Berfin149823

:-):-):-)

1 yıl önce

vvsey
vvsey

İngilizce: autumn, amerikalı ingilizce: fall

3 yıl önce

emel06

The autumn

3 yıl önce

busenincanisi

Her ikiside kullanılıyor hem fall hem de autumn. Ikiside aynı anlamdalar yani

3 yıl önce

BensuCihan2

Gidip spring yazan ben :/

2 yıl önce

friendofthealien

ben de spring yazdım ya :(

1 yıl önce

elektrofire

Sonbahar, güz.

3 yıl önce

mustafaselviolu

İkisi de eş anlamlı

2 yıl önce

imanaz1

Aynen, eş anlamlı

2 yıl önce

mzyynycl

Fall dusus sanki yapraklarin dusus anlamn da gibi

2 yıl önce

asli.333

Autumn yazmaya üşendim

2 yıl önce

Pirsus4163

Vay be hep yanlış yapıyorum

2 yıl önce

Berct
Berct

Neden autumn geçersiz

1 yıl önce

KamilAsurzade

Spring yazdım ya

1 yıl önce

FerdiYol

:))

2 yıl önce

SudeDenizD

Neden 18 poan veriyosun

1 yıl önce

firatsapan

autumn spring hepsi olabilir.

1 yıl önce

Gkhan418772

autumn diye ogrendim.. bence autumn cevabini da kabul etmeli sistem

1 yıl önce

lila720485

Sonbahar kerlimesini tercume edince the fall yerine autumn yazdim kabul etti

11 ay önce

AliCaniman

Arkadaşlar görüntülü ingilizce konuşmak isteyen faceye eklesin beni "Ali Can Şişmanlar'

1 yıl önce

selcukcelik1960

Ben da spring yazdım

11 ay önce