A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will have found my watch."

Fordítás:Addigra megtalálom majd az órámat.

3 éve

18 hozzászólás


zsalica

Nem csodálom, hogy a köznapi nyelvben ritkán használt igeidő. Nagyon nyakatekerten lehet leforditani

3 éve

ZeusF

pontosan , "nehéz értelmezni"... :D

3 éve

NexusAsus1

Addigra megtalálom az órámat. Elfogadta. Nem kell túl bonyolítani a fordítást.

3 éve

emese.mart

Az előbb ő rakta a végére a majdot. Most úgy csinálom és erre nem tetszik neki. Amúgy mi a különbség? Addigra már megtalálom majd az órámat. Vagy amit én írtam: Addigra már megtalálom az órámat majd. Eddig azt hittem magyarul tudok. Görcsösen próbálok benne rendszert felfedezni, hogy az addigra, már, majd szavaknak hol kell lenni, de eddig nem sikerült. Mindig máshova teszi. Ha valaki meg tudná magyarázni nagyon hálás lennék!

3 éve

fectroll
fectroll

Nos, azért nem fogadta el, amiért a "Majd addigra már megtalálom az órámat" mondatot sem fogadná el. Az angol nem magyar, ami annyit tesz, nem játszhatsz a szórenddel kedvedre.

3 éve

RitterJnos

Szerintem leginkabb az ertelmezesevel van bajunk az igeidoknek. Fuggetlenul a douolingo megoldasatol, mert igazi forditas nem igazan van, hogyan ertelmezzuk ezt az idot. Ha azt mondom "az oram meg lesz talalva" (altalam) az szerintetek? Pl. Egy osszetett mondatban: "Amikorra te majd felemeled a segged en mar reg megtalaltam az orat". Szoval ha jol gondolom ez igy egy magyar befejezett jovo..

3 éve

evairenpinter

Addigra meg fogom találni az órámat. - Jó?

2 éve

IldikPolny

Mert az angol nyelvtan MÁS mint a magyar! (IGEIDŐK!)

6 hónapja

SmuelSoma

Nem értem. Néha előfordul, hogy elírok egy betűt, amit egyik alkalommal nem fogad el, más alkalommal "elírtad" megjegyzéssel elfogad. Most akkor, mi van?

4 hónapja

nataga731

Nem értem mi a külömbség a "Meg fogom találni a karórám" vagy a " Meg fogom találni a karórámat" között?

3 éve

DudsRobert

Nem fogadja el úgy, hogy "...órám", de a ".. órámat" már elfogadná mindent jól írtam, csak ezt nem fogadta el, pedig szerintem így is jó

3 éve

Thubakabra

Ez a lecke eleg ramaty. Olyan mondatokat kell irni magyarul, amit nem is hasznalunk. Ezt azert figyelembe kellett volna venni.

2 éve

Sztankay54

I agree with you.

1 éve

st.laszlo1

Addigra már megtalálom majd az órámat - ilyen mondatszerkesztés nincs a magyar nyelvben!

1 éve

MtBaczk

Másfajta szórendet el szokott fogadni. Most miért nem? Addigra már megtalálom az órámat majd.

1 éve

MtBaczk

Miért nem javítják?

1 éve

iconhunter

Mintha kicsit kevés szót kombinálna ez a feladatsor :)

1 éve

dmcabi

Hogy jön ide az "addigra"?

11 hónapja