1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I read them."

"I read them."

Překlad:Čtu je.

January 5, 2015

22 komentářů


Peter_H.

neznamená to taky čtu jim?


kacenka9

Ne. Tam chybi smerova predlozka, kterou v cestine osetrite zmenou padu. Na 'Ctu jim" by tam muselo byt "to" - I read TO them.


jan824567

A co věta: "I read him."? Taky se překládá jako: "Já mu čtu." bez směrové predložky.


marulin3

A jak je to tedy s -I read him. Znamemena to -ctu ho-? V prekladu bylo ctu mu


Pavelech4

Aha Děkuji. Taky mi to nebylo jasné


BaruBlzenH

Kacenka9: ale uznalo mi to taky...


VeraMullerova

Taky si myslim. Věra


toBVoj

Správný překlad je ale: Čtu jim. Nebo ne?


Vladka1963

já je čtu, já čtu jim - můžete mi vysvětlit ? I read them, I read to them - pochopila jsem díky.


veruse.hes

tedy pokud "Čtu jim." = "I read to them." pak " Čteš jim knihu."="You read a book to them." a ne jak bylo v předešlé větě za správné " You read them a book."


kacenka9

Oba slovosledy jsou mozne. Jak 'You read a book to them", tak "you read them a book'. Podobne jako ceske 'ty ctes tu knihu jim' nebo 'ty jim ctes tu knihu'


KristynaPrch

Rozumim tomu dobre ze je tam nutne book-co ctu? I read them a book.


Radar247655

Já jim čtu není správně :(


Ivo150846

Neni. Správně je..I read to him.


Nemesis_NaR

A to si stěžuješ, že to nebylo uznáno, nebo že bylo, ale nemělo by? Protože to opravdu není správný překlad, viz kačenčin příspěvek.


PavelDork

Asi nějaká chyba jelikoz mi to nebere ani překlad čtu je, ale napsané to tam je


Karel151121

Proč tato věta znamená čtu je a ne čtu jim?


kejsiruza

Přestože je správně- čtu je, čtu jim označeno také jako správné.


RadmilaKiac

Čtu jim , mě to také uznalo.


WeI59ATU

Tuto možnost jsem neviděla....

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.