Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I have a yellow sponge."

Переклад:У мене є жовта губка.

3 роки тому

3 коментарі


IMihnenko

підкажіть будь ласка чому в даному випадку використовується артикль "a" а не "an"

3 роки тому

Constantinum

Справа в тому, що у англійському алфавіті y відноситься як до consonants (приголосні) так і до vowel (голосні). Але у даному випадку yellow за звучанням - це consonants, тож маємо використовувати артикль a. P.S Про літеру y, вживання артиклів a / an

З найліпшими побажаннями.

3 роки тому

kuzzya

чому не підходить варіант перекладу "В мене є жовта губка?"

2 роки тому