"The cat likes milk."

Traducere:Pisicii îi place laptele.

acum 3 ani

4 comentarii


Roxi-Foxi99

Ar fi corect Pisica adora laptele?

acum 3 ani

SebastianMolin

Cuvantul "adora" din Romana, are alta traducere in Engleza.
"Adora" = "Adores", cand cuvantul Englez "Like" = "Placere".
Deci nu ar fi fost corect "Pisica adora laptele".

acum 3 ani

GellertRichard0

Pisica ii place lapte, de ce nu e bine ?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că cu verbul ”a îi plăcea” se folosește mereu forma de dativ (Cui îi place? pisicii.)
De asemenea, obiectul plăcut este mereu la forma articulată (”laptele”, nu ”lapte”).

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.