Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız kardeşim ve ben havuzda yüzeriz."

Çeviri:My sister and I swim in the pool.

3 yıl önce

11 Yorum


engintekin82

My sister and me swim in the pool yanlis mi? Ben kullanilabiliyor diye biliyorum.

3 yıl önce

deleter20

me bana anlamı vardır ve özne olarak kullanılmaz. özne olarak sadece i kullanılır

3 yıl önce

engintekin82

Teşekkürler cevap için. 6 ay önce bu soruyu sormuşum ve açıkçası sorduğumu da unutmuşum. Işin güzel tarafı şu an kullanılmaması gerektiğini biliyor olmam. :)

3 yıl önce

elifyagmur09

Doğruuu

10 ay önce

sude395867

Ben o şekilde de kullanılıyor diye biliyorum

2 yıl önce

tenpanter

At the pool neden olmaz?

2 yıl önce

elifyagmur09

Bende My sister and I Swim in the Pool Yazdım ama Kabul etmedi

10 ay önce

elifyagmur09

Hiçbirşey anlamadım ben bu işten

10 ay önce

almira107897

Bende yazdim kabul edinmedi

9 ay önce

elifyagmur09

Ben bu işten hiç bir şey anlamadım .

10 ay önce

elifyagmur09

iki kere Yazdırttılar Arkadaş ya ! ! ! ! !

10 ay önce