Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz oynarız."

Çeviri:We play.

3 yıl önce

15 Yorum


hasan179218

We play ve biz oynarız aynı şey

2 yıl önce

Yonca724782

Ya şu -s neye göre geliyor hala kafam basmayı play plays mesela

1 yıl önce

prensess1453
  • I you we they-( gelmez) he she it (gelir)
1 yıl önce

Metehan419825

He Shè It de sadece s takisi gelir

1 yıl önce

derya658366

We de geldi ama

1 yıl önce

lila720485

"Ben sen biz siz onlar" zamirlerinde, genis zamanda, eyleme bisey katilmaz Ama "o" zamirinde genis zamanda eyleme "s " eki katilir. Bazilarinda "es" veya "ies" de olabilir ör: do_ does , noisy_ noisies gibi

1 yıl önce

Aybke676831

Aynen ya

1 yıl önce

djmehmetkoc

S coğul eki deģilmi oynarız anlamına selmesi lazim we biz o dogru ama play ı niye oynariz diye kafamizda turuyoruz plays daha mantikli degil mi

1 yıl önce

melekyamur4

Geniş zamandan bahsettikleri için he she it te s takısı gelir ı you we theyde gelmez düzenli ve düzensiz fiil olmalarından kaynaklı. Ve s takası sadece çoğul olmada kullanılmaz.

1 yıl önce

lila720485

Neden "we are play" değil de " we play"oluyor??????

1 yıl önce

sinbad60

S takısı gelmesi gerekiyor ama kabul etmedi

1 yıl önce

NidaCan1

S takisi he she ıt de geliyo

1 yıl önce

Aybke676831

Doğru kabul etmiyo ki

1 yıl önce

eyll_kara

Bak iyi oku öhöm öhöm bu arada takip edebilirsiniz herneyse sen iyi oku

  • "S" TAKISI DENEN ŞU VELED ŞEY he/she/it E GELIR OK BURAYI ANLADINMI
  • I YOU WE THEY DE S TAKISI GELMEZ -SONUÇ OLARAK BURAYADA "S" TAKISI GELMEZ :) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ TAKİP EDİN ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
1 yıl önce

21Aye

Ya ben anlamadım s eki çogul için gelmiyor mu? Açıklayan biri var mı

1 yıl önce