A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The discussion is over."

Fordítás:A vitának vége.

3 éve

4 hozzászólás


HedvigMero
HedvigMero

Igen.valojaban az argument a veszekedes/vita, mig a discussion megbeszelest(marmint hogy beszelgettek valamirol) jelent. :)

2 éve

DudsRobert1

A "discussion" és az "agument" között van különbség?

2 éve

KovcsJzsef15

Egy előző mondatban a "discussion" még tárgyalást jelentett, itt már nem fogadta el. Hol itt a következetesség?

1 éve

JosephTuri

A megbeszélésnek vége is jó

3 éve