Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar bir çek ile öderler."

Çeviri:They pay with a check.

3 yıl önce

5 Yorum


efkan.efe.

they pay by a check olabilir miydi?

3 yıl önce

endermaxijunior

Bir şey aracılığıyla derken "by" kullanmıyor muyduk?

3 yıl önce

buketsevcan

Bir şey ile ödemek derken onu "to pay with something" kalıbını kullanarak yapıyoruz. "The woman paid for this mistake with her life"=Kadın bu hatayı hayatıyla ödedi.

3 yıl önce

endermaxijunior

Hımmmm. Güzel örnek ;')

3 yıl önce

erdem.gelegen

Pay for odemek anlaminda kalip degil miydi? They pay for with a check kabul gormedi. Ama orneginiz de woman paid for.. seklinde

3 yıl önce