Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We had walked in the city."

Çeviri:Biz şehirde yürümüştük.

3 yıl önce

13 Yorum


barisefecoskun

Cümleler ÖZNE + HAD + V3 + TÜMLEÇ şeklinde mi kuruluyor?

2 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

Had sürekli sabit midir.He she it durmunda değişr mi?

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Değişmez, sabit

1 yıl önce

ErtanY
ErtanY

"Biz şehirde yürüdük" olmaz mı?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"We walked in the city." derseniz çevirisi "Biz şehirde yürüdük" olur.

yürüdüm: I walked
yürümüştüm: I had walked

baktım: I looked
bakmıştım: I had looked

(örneklerdeki fiiller düzenli fiil olduğu için 2. ve 3. halleri aynı.)
Fiil düzensiz olsaydı:

gittim: I went (V2)
gitmiştim: I had gone (had V3)

2 yıl önce

Simple-Plan

Peki 'was' hangi durumlarda kullanılıyor. ''I was walked in the city'' gibi bir cümle yanlış mı olur?

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Öyle bir şey var ama anlamsız olur. "Ben yüründüm" gibi bişey olur

1 yıl önce

ugurleef
ugurleef

Tesekkurler inci hanim bir sorum olacak bu miş li geçmiş zamanda did kullanılır mı

2 yıl önce

sadegl15

biz sehirde yuruduk bunu niye kabul etmiyoo

1 yıl önce

DideTaknso1

Yürümüştük olması gerekiyor :)Had kullanıyoruz eğer biz şehirde yürüdük olsaydı was kullanırdık.

1 yıl önce

sadegl15

tmm tesekurler

1 yıl önce

smailmerAY

Biz şehirde yürümüştük dedim kabul etmedi. Neymiş efendim biz şehrin içinde yürümüştük yazmalıymışım ba ba ba

10 ay önce

ingilizcem9

Pki biz "şehire yürüdümüştük" nasıl denir?

8 ay önce