1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He put his name at the top."

"He put his name at the top."

Traducere:El și-a pus numele în vârf.

January 6, 2015

12 comentarii


Lucian_F

De ce e trecut si nu prezent?


fantomitzah

La persoana a treia singular este sigur corectă doar varianta de trecut.
La prezent ar fi fost ”he puts”.


Lucian_F

Acum am înțeles, mersi!


dragoz24

La viteza normala nu se aude "the"


BenYoung84

O aud dar este subtil.


lcates55

Why is "El a pus numele tau în fruntea" wrong?


BenYoung84

Well tău is your...


iiai

@lcates55 ”El a pus numele sau în frunte.” would be somehow correct, but ”fruntea” requires an articulated noun after it, like ”clasamentului” or ”listei”.


Gheorghe496236

Pronunția nu este clară !


BA0LaFSa

IN FATA = IN VARF, E mai corect "In fata "

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.