"Andyou?"

Tłumaczenie:A ty?

3 lata temu

9 komentarzy


zuza233440

Chodzi o to, że A ty to po angielsku And you. And to znaczy I, ale również A. Bez znaku zapytania też powinno zaliczyć. Normalnie powinno się go pisać, ale tu akurat to nie jest błąd. Bo to sprawdza, czy dobrze się tłumaczy, a nie, czy się stawia znaki zapytania itp.

2 lata temu

Gabrysia843568

You to tez ty i wy

1 rok temu

Magda998653

Powinno być'' i ty''

1 rok temu

HachikoChaan

"And" można też przetłumaczyć na "a", więc tu nie ma błędu.

1 rok temu

anetka155002

You w l.poj to znaczy ty A you w l.mn znaczy wy

10 miesięcy temu

Gabi_sun

To niepowinno być " i ty?”

8 miesięcy temu

bakery1977

Słabe tłumaczenie

8 miesięcy temu

bakery1977

Czas na naukę języka

8 miesięcy temu

Siusiak69

Jebac disa chuj mu zwisa

1 tydzień temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.