Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"And you?"

Tłumaczenie:A ty?

3 lata temu

41 komentarzy


zuza233440

Chodzi o to, że A ty to po angielsku And you. And to znaczy I, ale również A. Bez znaku zapytania też powinno zaliczyć. Normalnie powinno się go pisać, ale tu akurat to nie jest błąd. Bo to sprawdza, czy dobrze się tłumaczy, a nie, czy się stawia znaki zapytania itp.

2 lata temu

Gabrysia843568

You to tez ty i wy

1 rok temu

Magda998653

Powinno być'' i ty''

1 rok temu

HachikoChaan

"And" można też przetłumaczyć na "a", więc tu nie ma błędu.

1 rok temu

anetka155002

You w l.poj to znaczy ty A you w l.mn znaczy wy

9 miesięcy temu

Gabi_sun

To niepowinno być " i ty?”

6 miesięcy temu

bakery1977

Słabe tłumaczenie

6 miesięcy temu

bakery1977

Czas na naukę języka

6 miesięcy temu

Ema899058

Kolejny głupi błąd. "You" oznacza "Ty", a nie "Wasz". :c

10 miesięcy temu

Saramericas

Czemu nie będzie a wy??

1 rok temu

HachikoChaan

Powinno zaliczyć.

1 rok temu

KrzysiekTo7

Szesc

1 rok temu

KrzysiekTo7

Ha 4 like dwa komy śmieszne a jak 27 to posics

11 miesięcy temu

WiktoriaKo112139

Powinno byc i ty... Ale spk

2 lata temu

Bartek_H
Bartek_H

,,And'' tłumaczymy też jako ,,a'' więc nie ma tu błędu.

1 rok temu

Martyna742447

"You" jest też w liczbie mnogiej i oznacza "wy"

8 miesięcy temu

Tadeusz721661

Dlaczego nie zalicza obu tłumaczeń naraz: A ty? A wy?

1 rok temu

HachikoChaan

Musisz wybrać tylko jedno.

1 rok temu

KrzysiekTo7

Aliak125 dis like

11 miesięcy temu

DagmaraW.

Ja mówię do mikrofonu i ty a to mi icy więc to nie moja wina

1 rok temu

Zuzka802773

a to nie - a ty

1 rok temu

Natalia969392

Lol

2 lata temu

srevra

No właśnie a czemu nie 'i ty?'

2 lata temu

HachikoChaan

"And" tłumaczymy też jako "a", więc obie wersje są poprawne.

1 rok temu

n.myszor

Ja nie musze nic robić mi samo pisze nie wiem czemu

2 lata temu

MateuszS10

Fint

1 rok temu

ola104809

I ty? Napisałam

1 rok temu

ByAnyBunny

Powinno byc i ty.

2 lata temu

HachikoChaan

"And" można przetłumaczyć też jako "a".

1 rok temu

ola968052

Właśnie

2 lata temu

Wika654687

Napisałam And You bez pytajnika i mi nie zaliczył

2 lata temu

kubatab1

ja też napisałem bez i mi zaliczył

2 lata temu

rysiagabrysia

A mi zaiczyl

1 rok temu

Dejw9

Xd

2 lata temu

KatarzynaE18

A you znaczy a ty a takiej odpowiedzi nie mialam -_-

2 lata temu

Kiciusebus

A same You byłoby dobrze?

3 lata temu

zim_ek
zim_ek
Mod

Znaczeniowo tak, ale trzymajmy się zdania i tłumaczmy również and.

3 lata temu

KrzysiekTo7

7-

11 miesięcy temu