1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Drink a bit of tea."

"Drink a bit of tea."

Переклад:Випий трохи чаю.

January 6, 2015

11 коментарів


SerhiiHoi

Немає конкретної особи, чому варіант "Пити трохи чаю" є не вірним?


SergioRuido

Кнопочкою "Повідомити..." скористались?

Якщо ви маєте на увазі просто неозначену форму дієслова - то в англійській вона іде з to (to drink. to eat etc.)


Fb8U1

Речення починається з дієслова у першій формі (drink), це наказова форма - випийте. До того ж, якби було Пити, то це неозначена форма, було б to drink.


lGr57

Якшо я не вчив раніше мову звідки я маю знати ці нюанси?


EuSS14

Треба читати "біт", а чути з голосу "гіт"


MzoK5

Хтось чує "of"...я - ні...


Tsudinovych

А чому не правильно "п'єш трохи чаю"


3wto1

Чому не можна використати some ?


Fb8U1

Some вживається для злічуваних предметів.


dRYz9

Випий чаю трохи чому не можна


Edogava

Тому що інверсія - неправильний порядок слів, який зазвичай використовується у ліриці, а ми ж не вірш пишемо. Пишіть слова у правильному порядку - і відповіді будуть вірними.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.