Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Drink a bit of tea."

Переклад:Випий трохи чаю.

0
3 роки тому

3 коментарі


SerhiiHoi

Немає конкретної особи, чому варіант "Пити трохи чаю" є не вірним?

12
Відповісти3 роки тому

SergioRuido

Кнопочкою "Повідомити..." скористались?

Якщо ви маєте на увазі просто неозначену форму дієслова - то в англійській вона іде з to (to drink. to eat etc.)

5
Відповісти3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Речення починається з дієслова у першій формі (drink), це наказова форма - випийте. До того ж, якби було Пити, то це неозначена форма, було б to drink.

2
Відповісти11 місяців тому