Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Drink a bit of tea."

Переклад:Випий трохи чаю.

3 роки тому

9 коментарів


SerhiiHoi

Немає конкретної особи, чому варіант "Пити трохи чаю" є не вірним?

3 роки тому

SergioRuido

Кнопочкою "Повідомити..." скористались?

Якщо ви маєте на увазі просто неозначену форму дієслова - то в англійській вона іде з to (to drink. to eat etc.)

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Речення починається з дієслова у першій формі (drink), це наказова форма - випийте. До того ж, якби було Пити, то це неозначена форма, було б to drink.

1 рік тому

lGr57

Якшо я не вчив раніше мову звідки я маю знати ці нюанси?

1 місяць тому

Tsudinovych

А чому не правильно "п'єш трохи чаю"

2 роки тому

3wto1

Чому не можна використати some ?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Some вживається для злічуваних предметів.

6 місяців тому

dRYz9

Випий чаю трохи чому не можна

6 місяців тому

Edogava

Тому що інверсія - неправильний порядок слів, який зазвичай використовується у ліриці, а ми ж не вірш пишемо. Пишіть слова у правильному порядку - і відповіді будуть вірними.

3 місяці тому