"Why do you study physics?"

Çeviri:Sen neden fizik okuyorsun?

3 yıl önce

9 Yorum


ceren.unlu

Study sadece universitede okumak anlamina gelir

2 yıl önce

fatihbulut95

okumak anlamına da gelir, (ders) çalışmak anlamına da gelir.

2 yıl önce

4BSELMANHAMZA

Doğru söylüyorsun

2 yıl önce

joshlerduseph

Study anladığım kadarıyla hem (ders) çalışmak , hem de üniversitede okunan bölüm anlamına geliyor?

2 yıl önce

4BSELMANHAMZA

Çalışmakla okumak aynı anlama gelir

2 yıl önce

cansu6088

site iyice kafayı yedi

2 yıl önce

zulfuozan1

inci fark etse bunu düzeltir.

2 yıl önce

modene1

Why is Neden fisik ders çalışıyorsun wrong?

1 yıl önce

elif_melissa
elif_melissa

Because "study" means "ders çalışmak" or "(in the university) okumak". So the correct translation is "(Siz) Neden fizik okuyorsunuz?"

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.