"Είναι πολιτιστικό;"

Μετάφραση:Is it cultural?

January 6, 2015

5 σχόλια


tasos2014

Δεν έπρεπε να είναι (it is cultural) ?

January 6, 2015

ssurprize

Σε αυτήν την περίπτωση είναι ερώτηση: "Είναι πολιτιστικό;" και έτσι στα αγγλικά γίνεται "Is it cultural?" επειδή το βοηθητικό ρήμα πηγαίνει στην αρχή της πρότασης.

January 6, 2015

tasos2014

Σε ευχαριστώ

January 9, 2015

uoLL8

Δεν ΜΕ αντέχω πια. Είμαι τόσο επιπόλαιος που "την πατάω" κάθε φορά με τις ερωτηματικές φράσεις γιατί, πολύ σωστά, τις πετάει, έτσι, στο ξεκούδουνο κι εγώ πάντα πέφτω στην "παγίδα" του.

November 13, 2018

Konstantin144506
February 28, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.