"Είναι πολιτιστικό;"

Μετάφραση:Is it cultural?

πριν από 3 χρόνια

4 σχόλια


tasos2014

Δεν έπρεπε να είναι (it is cultural) ?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Σε αυτήν την περίπτωση είναι ερώτηση: "Είναι πολιτιστικό;" και έτσι στα αγγλικά γίνεται "Is it cultural?" επειδή το βοηθητικό ρήμα πηγαίνει στην αρχή της πρότασης.

πριν από 3 χρόνια

tasos2014

Σε ευχαριστώ

πριν από 3 χρόνια

uoLL8

Δεν ΜΕ αντέχω πια. Είμαι τόσο επιπόλαιος που "την πατάω" κάθε φορά με τις ερωτηματικές φράσεις γιατί, πολύ σωστά, τις πετάει, έτσι, στο ξεκούδουνο κι εγώ πάντα πέφτω στην "παγίδα" του.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.