1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Είναι πολιτιστικό;"

"Είναι πολιτιστικό;"

Μετάφραση:Is it cultural?

January 6, 2015

5 σχόλια


tasos2014

Δεν έπρεπε να είναι (it is cultural) ?


ssurprize

Σε αυτήν την περίπτωση είναι ερώτηση: "Είναι πολιτιστικό;" και έτσι στα αγγλικά γίνεται "Is it cultural?" επειδή το βοηθητικό ρήμα πηγαίνει στην αρχή της πρότασης.


tasos2014

Σε ευχαριστώ


uoLL8

Δεν ΜΕ αντέχω πια. Είμαι τόσο επιπόλαιος που "την πατάω" κάθε φορά με τις ερωτηματικές φράσεις γιατί, πολύ σωστά, τις πετάει, έτσι, στο ξεκούδουνο κι εγώ πάντα πέφτω στην "παγίδα" του.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.