Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I want to change."

Çeviri:Ben değişmek istiyorum.

0
3 yıl önce

12 Yorum


BirkanAYDIN

"Değişim istiyorum" uygun mudur ?

2
Cevap ver3 yıl önce

Sukru_Dasdemir

Birkan,

"Değişim" ve "değiştirMEK" çok farklı şeyler. Bu cümlede bir fiil var. Sözü söyleyen kişi bir eylemde bulunMAK istediğini söylüyor ki bu eylem "değiştirMEK". Buradaki 'to' nun görevi "-mak/-mek"...

Farkındaysan "Mastar" konusunu işliyoruz.

Umarım anlatabilmişimdir.

Sevgiler,

13
Cevap ver3 yıl önce

BirkanAYDIN

İlginize teşekkürler.

2
Cevap ver3 yıl önce

-Bora-
-Bora-

"Değiştirmek istiyorum" cevabı doğruysa eğer, "değişmek istiyorum" cevabı da doğru cevap olarak verilmiş. Türkçe'de bu ikisi arasında anlam değişiyor. Yani tam olarak "değiş(tir)mek istiyorum" nasıl deriz ingilizce'de?

1
Cevap ver3 yıl önce

Lalisa.manoban56

Farkı yok aslında, change kelimesi hem değişmek hem de değiştirmek anlamına geliyor.

0
Cevap ver11 ay önce

Broccoflower

"Ben değişim istiyorum." neden olmuyor?

1
Cevap ver3 yıl önce

Kulakless
Kulakless

I want to change = Değişmek istiyorum. I want a change = Değişim istiyorum.

7
Cevap ver23 yıl önce

Broccoflower

Teşekkürler, want to fiiller için kullanılıyormuş.

1
Cevap ver3 yıl önce

R.Corleone

i want to changing... biraz daha şık durur... ama seninki de doğru...

0
Cevap ver3 yıl önce

betul78026
betul78026

To nun kullanım alanları nedir, ne işe yarıyor?

1
Cevap ver1 yıl önce

Bisnev99

peki ya değiştirmek de olur mu?

0
Cevap ver11 ay önce

theengins
theengins

I want to change Değismek istiyorum

I want to change it Değiştirmek istiyorum

0
Cevap ver1 ay önce