Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Kaczka zawiera owoce."

Tłumaczenie:The duck contains fruit.

0
3 lata temu

12 komentarzy


RadosawFor

Dlaczego nie mozna uzyc includes

14
Odpowiedz3 lata temu

therapeutka

Też użyłam i nie wiem, dlaczego nie pasuje...

6
Odpowiedz3 lata temu

Sarmiczek

No przecież 'includes' znaczy zawiera. Nie mam pojęcia, czemu nie chce zaakceptować.

5
Odpowiedz3 lata temu

RenataAAAt

po co podaja to w tłumaczeniu skoro nie3 zaliczają

1
Odpowiedz2 lata temu

larwiasty89

Contains fruits*

2
Odpowiedz3 lata temu

MajkaKM

Czekamy na odpowiedź!

2
Odpowiedz1 rok temu

KonradLaskowski

Dołączam się

2
Odpowiedz1 rok temu

Toricks

Naprawiono to. Ale dla mnie to zdanie nie ma sensu xD

2
Odpowiedz7 miesięcy temu

Sisunitka

Biedna kaczka...

2
Odpowiedz7 miesięcy temu

Learner_she

Bread contains salt ale przed duck musi być 'a' lub 'the' ?

0
Odpowiedz3 lata temu

DorotaMatl

Liczba mnoga

0
Odpowiedz1 rok temu

kuba515679

Dziwna odpowiedz

0
Odpowiedz8 miesięcy temu