Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He eats fish."

Çeviri:O, balık yer.

3 yıl önce

9 Yorum


HAKANHEIT

"O balik yer." Olacak sadece "balik yer" diyor.

3 yıl önce

Yumakkedi164

Lan gerzek çevirisini değil okunuşunu istiyor be.Adamları boş yere suçlama kendine bak yani.Sana "gerzek" dediğime bakma özür dilerim.Sana küfür olsun diye demedim "şaşkın" anlamında yazdım.Sen de biraz dikkat et.Boş yere geri bildirim gönderme adamlara.Salaklığımdan dolaı özür diliyorum bana ne istersen de haklısın...Ama yazık günah suçlama onları.

6 ay önce

mirosaido

He kullanildigi icin o

1 yıl önce

gorgoncuk

Balık yer dediğinde "o" öznesini gizli özne olarak kabul ediyor

11 ay önce

oguzhan_54

Niye eats yerine eat yazılmıyor

7 ay önce

METEHANEFE2

o balık yiyor olaması lazım O BALIK YER diyor

9 ay önce

FatmaMerve5

sesli mesajları algılamıyor

9 ay önce

HemidQareh

Neden o balik yer değil de balik yer

7 ay önce

Furkan230665

He erkek öznesi yerine geçmiyor mu Oğlan cevabı da kabul edilmeliydi. "Oğlan balık yer"

5 ay önce