1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has to die."

"He has to die."

Çeviri:O, ölmek zorundadır.

January 6, 2015

12 Yorum


ExpressMon

duolingo memrise'dan intikam alacak galiba


Rftyklmz

memrise naptı ki :D


aaaa439933

Duolingo intikam peşinde dırırırım :))


OktayTurk1

Şiddeti kiniyorum


Ozcep

Sorulara dikkat edelim .o ölmeme li olsaysiydi daha uygun olurdu


GokhanGecer

Oke söylerim :)


CoolTurk

Has bu tür düşük cümlelerde zorunda anlamına gelir. To die ölmek anlamına gelir.Bu tür cümleler kafa karıştırabilir dikkatli olmak gerekli


EeGngr

Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm..


karadavut6

She ölsün, he niye ölüyor...


GokberkTemizer

"O ölmek zorunda" yazdım niye kabul etmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla