"We swim in August."

Fordítás:Augusztusban úszunk.

January 7, 2015

8 hozzászólás


teotimcsi

Azt írtam véletlen hogy augusztusbn kimaradt az a betű. Máskor ezeket elírásnak értelmezi, most meg hibának vette

January 7, 2015

KubtRka

Úszunk augusztusban furi jonb lenne :augusztusban úszunk

July 29, 2016

KubtRka

Ez tök nem magyaros

July 29, 2016

moraturku

Azért mert gyakorló mondatok, a jelentésük olykor kicsit erőltetett.

June 25, 2017

Touwer73

Itt nem, mert egyértelműen augusztusban úszunk...mègis az úszunk augusztusban a hekyes megoldás...szerinte. Ez nem gyakorlat kérdése. Ez hiba a programba.

June 18, 2018

IstvnHaleg

Kerdojel le maradt a mondat vegen en meg azt irtam h uszunk augusztusban es nem lett jo

June 8, 2015

Petra571936

Neked meg az ékezetek maradtak le :D

September 6, 2015

JanosGrenc

a swim helyett twem "-et hallok.

August 4, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.