A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We swim in August."

Fordítás:Úszunk augusztusban.

3 éve

8 hozzászólás


KubtRka

Úszunk augusztusban furi jonb lenne :augusztusban úszunk

2 éve

teotimcsi

Azt írtam véletlen hogy augusztusbn kimaradt az a betű. Máskor ezeket elírásnak értelmezi, most meg hibának vette

3 éve

KubtRka

Ez tök nem magyaros

2 éve

moraturku

Azért mert gyakorló mondatok, a jelentésük olykor kicsit erőltetett.

1 éve

Touwer73

Itt nem, mert egyértelműen augusztusban úszunk...mègis az úszunk augusztusban a hekyes megoldás...szerinte. Ez nem gyakorlat kérdése. Ez hiba a programba.

3 hónapja

IstvnHaleg

Kerdojel le maradt a mondat vegen en meg azt irtam h uszunk augusztusban es nem lett jo

3 éve

Petra571936

Neked meg az ékezetek maradtak le :D

3 éve

JanosGrenc

a swim helyett twem "-et hallok.

1 hónapja