A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The women live together."

Fordítás:A nők együtt laknak.

3 éve

4 hozzászólás


Ancsi.bangtan

A woman szo jelentese no,ejtese vumen A women szo jelentese nok, ejtese vimin Ez egy rendhagyo tobbesszam.(mint a man,men(itt az e betun a lenyeg.))

3 éve

PopaDomoko
PopaDomoko

Nálam nem a nőkkel van a gond,hanem én úgy fordítottam,hogy együtt élnek,a duolingo pedig a laknikot szereti.Szeríntem mindkettő helyes.

1 éve

Davider93

Fura, hogy egész mondatban többnyire "liv" - nek ejti, magában pedig már "lájv" - nak...

1 éve

AnnaFarkas7

Nekem is az a gondom, hogy úgy fordítottam: A nők együtt élnek. Ez miért nem jó?

1 hónapja