1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am trying to learn English…

"I am trying to learn English."

Fordítás:Próbálok angolul tanulni.

January 7, 2015

7 hozzászólás


Mittu_Domain

angolt próbálok tanulni????


19460912

Próbálkozom az angol tanulással,Sz.tem. magyarul ez Jobban hangzik,mert mivel próbálkozom? = tanulással!


lordyoyo

így igaz, így magyarosabb. lehet jelenteni helyes válaszként.


jokutine

A "megpróbálok" ige miért nem jó?


budai.doc

A folyamatos jelen miatt "éppen most próbálok", és jobb, mint a "megpróbálok" mert az inkább a jövőre utal. Persze azért ez függ a szövegkörnyezettől is.


Zsuzsa714380

Nrm megfelelő szót használod: éppen helyett éppn van a javitásban sajnos az a hibás


karak74

Nem tudom, megtörtént-e, de ilyenkor érdemes bejelenteni. További jó tanulást!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.