A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am trying to learn English."

Fordítás:Próbálok angolul tanulni.

3 éve

7 hozzászólás


Mittu_Domain

angolt próbálok tanulni????

1 éve

jokutine

A "megpróbálok" ige miért nem jó?

3 éve

budai.doc

A folyamatos jelen miatt "éppen most próbálok", és jobb, mint a "megpróbálok" mert az inkább a jövőre utal. Persze azért ez függ a szövegkörnyezettől is.

3 éve

Zsuzsa714380

Nrm megfelelő szót használod: éppen helyett éppn van a javitásban sajnos az a hibás

2 éve

karak74

Nem tudom, megtörtént-e, de ilyenkor érdemes bejelenteni. További jó tanulást!

1 éve

19460912

Próbálkozom az angol tanulással,Sz.tem. magyarul ez Jobban hangzik,mert mivel próbálkozom? = tanulással!

4 hónapja

kogu4
kogu4

v.ö. My wife is trying to sleep. A feleségem aludni próbál. (now)

4 hónapja