Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Thank you!"

Tłumaczenie:Dziękuję!

3 lata temu

8 komentarzy


Sta95548

podpowiedzi nigdy nie kłamią

2 lata temu

tymik1

Nie!!!

1 rok temu

Tadzio569853

Duolingo mnie nie lubi ja piszę dobrze i nie zaliczy.

1 rok temu

Gosia280118

dziekuje tobie oznacza to samo co dziekuje ci.

1 rok temu

Julia325873

Dziękuje tobie

4 miesiące temu

Julia325873

Ja już jestesm na kategoria: Miejsca no ale cofnełam się

4 miesiące temu

Clarcia12

a może być "dzięki"

2 lata temu

Stawarz18

NIE, ponieważ dzięki - thanks a dziękuję - thank you

2 lata temu

Powiązane dyskusje