Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz hanımefendilere her gün çiçek sunacağız."

Çeviri:We will offer flowers to the ladies every day.

3 yıl önce

6 Yorum


mrtnb42

"We will present flower to the ladies everyday." Kabul etmedi.

3 yıl önce

osmanndal

ben hala bu çoğul saçmalığını anlamadım.Neden 'We will offer flower to the ladies every day' kabul etmiyo.Biri açıklayabilir mi lütfen???

3 yıl önce

LordSagan

Çünkü isim sade bir şekilde kalamaz. Ya başına "a" alacak, ya "the" alacak ya da çoğul olacak. Sadece "bir çiçek" kastedilmediğine göre ve belli bir çiçekten kasıt yoksa çoğul yazarız.

1 yıl önce

Ercment365249

We will present flowers to the ladies every day

3 ay önce