1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The people are watching us."

"The people are watching us."

Fordítás:Figyelnek minket az emberek.

January 7, 2015

18 hozzászólás


BlueFish627

Az emberek ÉPPEN minket néznek? (máskor ilyen esetekben "éppen" volt a Duolingo által megadott fordításban).


Abenhakan

Az ott lehetett, ahol kifejezetten a folyamatos igét gyakoroltatta és próbáltuk rávezetni a tanulókat, hogy mikor kell azt használni. Amúgy persze igazad van.


Katinka0913

Miért nem jó az, hogy : "Néznek minket az emberek."? A watching az azt is jelenti hogy nézni. Miért nem fogadja el?


karak74

Nekem Az emberek néznek minket. választ elfogadta. További szép napot!


Nyuszi100

Az emberek magyarul tobbes szamot vonz, de angolul nem tobbes szamu, nem ugy lenne, hogy "the people is watching us"?


Abenhakan

Angolul is többes számot vonz.


Xon377

A népség néz minket.


Kitzhun1

olyan szó nincs, hogy népség. Ne írjunk slanget a fordításokba. Ha népességet akarnál írni, az population. People=emberek.


PlErds2

Mint láthatjuk, csak egy szó van , a néz(nek) feltüntetve, és csak a figyelnek van elfogadva jó válaszként.. Ha fel lenne tüntetve mindkettő, akkor itt szinte senki sem hibázna, de ez így megtévesztő, azt gondolná az ember, a rendszer csak a néz igét fogadja el... :-)


Ildik842823

Miérf nem jó a "minket"?? Csak a "bennünket" fogadja el:((


attipro

A nép figyel minket. Miért nem jó?


Persze1

Engem az érdekelne, miért nem jó névelő nélkül: People are watching us.
(például a 'Mothers love their children'-nél hiba, ha kiteszem)


DnesGyrgy

bennem is ez fordult meg, mivel annak idején úgy tanultuk, hogy a "the people" az népet jelent, az emberek szimplán csak "people"


ironcameleon

Nekem most elfogadta névelő nélkül.


Zsuzsa220444

Nem folytatódik ki kell lépnem?


JanosGrenc

az us helyet csak ennyit hallok :a

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.