Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Είναι σε γεύμα."

Μετάφραση:They are at lunch.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


chinatsou

Αν ήθελε να μεταφράσουμε they, έπρεπε να λέει "αυτοί" είναι σε γευμα.

πριν από 1 χρόνο

Kitrinos
Kitrinos

επειδη συνεχεια κανω λαθος σε αυτην την προταση, μεταφραζοντας την λεξη "γευμα" σε "meal" , θα ηθελα να καταλαβω, γιατι σε αυτην την προταση το "γευμα" μεταφραζεται "lunch" που σε αλλες προτασεις μεταφραζεται σε "μεσημεριανο" εγω εδωσα την απαντηση "she is at meal"

ευχαριστω

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Μιλώντας λίγο εμπειρικά, επειδή δεν βρίσκω κάποιον κανόνα (αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω, ας γράψει και αυτός), το meal είναι το γεύμα που βρίσκεται στο πιάτο, το φαγητό, ενώ το lunch μπορει να χρησιμοποιηθεί και για το φαγητό, αλλά και για τη γενικότερη "εκδήλωση", το "τραπέζωμα". Μερικά παραδείγματα:

I eat my meal/lunch - Τρώω το γεύμα μου.

My meal/lunch consists of meat and potatoes - Το γεύμα μου αποτελείται από κρέας και πατάτες.

Αλλά:

I eat soup for lunch - Τρώω σούπα για γεύμα (δεν λέμε I eat soup for meal)

We are having lunch / We are at lunch - Τρώμε/Είμαστε σε γεύμα (δεν λέμε We are having meal / We are at meal.

Ξανά να πω, ότι αυτά είναι εμπειρικά συμπεράσματα, και ίσως κάποιος άλλος να μας διαφωτίσει περισσότερο :D

πριν από 3 χρόνια

Taniathasta
Taniathasta

Συμφωνώ με τον D.

πριν από 9 μήνες

SaradisSar

Προσθέτω και την δική μου εναντίωση. Πώς να γνωρίζουμε ότι το "είναι σε γεύμα" αναφέρεται σε έναν η σε πολλούς.

πριν από 4 μήνες

Peter288486

Έχω και εγώ την ίδια απορία με τον SaradisSar

πριν από 3 μήνες

pantelidisnikos1

Γιατί να μην θεωρείται σωστό και το "He is at lunch";

πριν από 1 μήνα

u1x12

Μα γιατί γράφετε είναι σε δείπνο ενω το σωστό είναι Αυτοί είναι σε δείπνο;;;;;;

πριν από 2 εβδομάδες