"Είναι σε γεύμα."

Μετάφραση:They are at lunch.

January 8, 2015

14 σχόλια


chinatsou

Αν ήθελε να μεταφράσουμε they, έπρεπε να λέει "αυτοί" είναι σε γευμα.

November 30, 2016

Kitrinos

επειδη συνεχεια κανω λαθος σε αυτην την προταση, μεταφραζοντας την λεξη "γευμα" σε "meal" , θα ηθελα να καταλαβω, γιατι σε αυτην την προταση το "γευμα" μεταφραζεται "lunch" που σε αλλες προτασεις μεταφραζεται σε "μεσημεριανο" εγω εδωσα την απαντηση "she is at meal"

ευχαριστω

January 8, 2015

ssurprize

Μιλώντας λίγο εμπειρικά, επειδή δεν βρίσκω κάποιον κανόνα (αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω, ας γράψει και αυτός), το meal είναι το γεύμα που βρίσκεται στο πιάτο, το φαγητό, ενώ το lunch μπορει να χρησιμοποιηθεί και για το φαγητό, αλλά και για τη γενικότερη "εκδήλωση", το "τραπέζωμα". Μερικά παραδείγματα:

I eat my meal/lunch - Τρώω το γεύμα μου.

My meal/lunch consists of meat and potatoes - Το γεύμα μου αποτελείται από κρέας και πατάτες.

Αλλά:

I eat soup for lunch - Τρώω σούπα για γεύμα (δεν λέμε I eat soup for meal)

We are having lunch / We are at lunch - Τρώμε/Είμαστε σε γεύμα (δεν λέμε We are having meal / We are at meal.

Ξανά να πω, ότι αυτά είναι εμπειρικά συμπεράσματα, και ίσως κάποιος άλλος να μας διαφωτίσει περισσότερο :D

January 9, 2015

SaradisSar

Προσθέτω και την δική μου εναντίωση. Πώς να γνωρίζουμε ότι το "είναι σε γεύμα" αναφέρεται σε έναν η σε πολλούς.

June 3, 2018

Peter288486

Έχω και εγώ την ίδια απορία με τον SaradisSar

June 20, 2018

pantelidisnikos1

Γιατί να μην θεωρείται σωστό και το "He is at lunch";

September 5, 2018

Taniathasta

Συμφωνώ με τον D.

December 29, 2017

u1x12

Μα γιατί γράφετε είναι σε δείπνο ενω το σωστό είναι Αυτοί είναι σε δείπνο;;;;;;

September 28, 2018

NIKH356342

δεν υπάρχει η επιλογή<< at >>

October 31, 2018

aiolos16

το supper τι ειναι;

February 9, 2019

Eleftheria780787

Συμφωνώ και επαυξάνω τις παρατηρήσεις που έκαναν όλοι οι προηγούμενοι και μένω με απορίες. ευχαριστώ

April 3, 2019

jaye16
Mod

Lunch έιναι το μεσημεριανό γεύμα.

Dinner είναι το κύριο γεύμα που μπορεί να γίνει το μεσημέρι, όπως κάνουμε στην Ελλάδα ή το βράδυ όπως στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες. Ή θα μπορούσε να είναι ένα ειδικό γεύμα, όπως ένας γάμος κ.λπ. είναι ένα

Supper είναι το βραδινό γεύμα και μπορεί να είναι δείπνο ή μικρότερο γεύμα.

Διάφορα έθνη διαφορετικά έθιμα.

April 9, 2019

jaye16
Mod

Lunch έιναι το μεσημεριανό γεύμα.

Dinner είναι το κύριο γεύμα που μπορεί να γίνει το μεσημέρι, όπως κάνουμε στην Ελλάδα ή το βράδυ όπως στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες. Ή θα μπορούσε να είναι ένα ειδικό γεύμα, όπως ένας γάμος κ.λπ. είναι ένα

Tea...ναι "tea" είναι μια γεύμα που είναι κοινό στις Bρετανικές περιοχές και αποτελεί φαγητό καθώς και τσάι. Τρώγεται το απόγευμα γυρω στο 6-8.

April 9, 2019

jaye16
Mod

Lunch έιναι το μεσημεριανό γεύμα.

Dinner είναι το κύριο γεύμα που μπορεί να γίνει το μεσημέρι, όπως κάνουμε στην Ελλάδα ή το βράδυ όπως στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες. Ή θα μπορούσε να είναι ένα ειδικό γεύμα, όπως ένας γάμος κ.λπ. είναι ένα

Supper είναι το βραδινό γεύμα και μπορεί να είναι δείπνο ή μικρότερο γεύμα.

Tea...ναι "tea" είναι μια γεύμα που είναι κοινό στις Bρετανικές περιοχές και αποτελεί φαγητό καθώς και τσάι. Τρώγεται το απόγευμα περίπου στις 6 - 8.

Διάφορα έθνη διαφορετικά έθιμα.

April 9, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.