"Câinele"

Traducere:The dog

January 8, 2015

12 comentarii
Această discuție este blocată.


voineadenisa

Caine se spune dog Deci ,,cainele" se spune the dog


MatyasMiha

Un exeplu ... Car- masină.. The car - masina ... The cars - masinile .. The se foloseste pentru lucruri sau fiinte cunoscute sau mentionate deja !


MatyasMiha

Trb sa pui articolul hotarat inaintea cuvantului deoarece este cainele nu caine


edy291169

The tine locul lui le sau l caine"le" "the" dog


dianaiotu

De ce nu putem sa spunem doar dog ci trebuie sa punem the dog


MINUTEgratis

Pt ca e english lol


LucianVoin2

Pentru ca trecem la plural!


MatyasMiha

Nu trece la plural .. La plural sar spune the dogs adica cainii


BaliciRalu

Ce ai inebunit BurlacuMario ori te prefaci ca prostu.


BaliciRalu

Asta e traducerea din romana cainele in engleza The dog.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.