"Câinele"

Traducere:The dog

acum 3 ani

11 comentarii


voineadenisa

Caine se spune dog Deci ,,cainele" se spune the dog

acum 2 ani

MatyasMiha

Un exeplu ... Car- masină.. The car - masina ... The cars - masinile .. The se foloseste pentru lucruri sau fiinte cunoscute sau mentionate deja !

acum 2 ani

MatyasMiha

Trb sa pui articolul hotarat inaintea cuvantului deoarece este cainele nu caine

acum 2 ani

yna285508

Va rog ajutatiima

acum 2 ani

edy291169

The tine locul lui le sau l caine"le" "the" dog

acum 2 ani

dianaiotu

De ce nu putem sa spunem doar dog ci trebuie sa punem the dog

acum 2 ani

LucianVoin2

Pentru ca trecem la plural!

acum 2 ani

MatyasMiha

Nu trece la plural .. La plural sar spune the dogs adica cainii

acum 2 ani

BurlacuMar6

Doge

acum 2 ani

BaliciRalu

Ce ai inebunit BurlacuMario ori te prefaci ca prostu.

acum 1 an

BaliciRalu

Asta e traducerea din romana cainele in engleza The dog.

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.