1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Friday and Saturday nights"

"Friday and Saturday nights"

Fordítás:Péntek és szombat éjszakánként

January 8, 2015

8 hozzászólás


Zsuzsi467124

A "péntek és szombat éjszakák" miért nem jó?

July 17, 2019

Herbelzsofi

Péntek és szombat esték - miért csak majdnem jó?

January 8, 2015

Abenhakan

Az "evening" az kifejezetten estét jelent. A "night"-t viszont hazsnálják este és éjjel jelentésben is.

January 9, 2015

TakcsBlint3

Igazad van

January 2, 2016

doktorneni

Az ejjelente miert nem jo? Csak az ejjelenkentet fogadja el. Az ugyanaz.

February 17, 2015

Abenhakan

Az valóban ugyanaz, a gond inkább az, hogy én egyiket sem fogadnám el, mert az angol kifejezésből nem evidens ez a jelentés. Ha az lenne, hogy Friday nights, az más, mert nyilván ott több péntek estéről van szó, a mi mondatunkban viszont lehet, hogy csak egyről.

February 17, 2015

kiskiralyka

A nights nem többesszám?? Én annak érzékeltem.

September 11, 2018

Pola51

Szerintem azért, mert 2 napról van szó, az meg már többesszám.

November 29, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.