A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Friday and Saturday nights"

Fordítás:Péntek és szombat éjjel

3 éve

5 hozzászólás


Herbelzsofi

Péntek és szombat esték - miért csak majdnem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az "evening" az kifejezetten estét jelent. A "night"-t viszont hazsnálják este és éjjel jelentésben is.

3 éve

TakcsBlint3

Igazad van

2 éve

doktorneni

Az ejjelente miert nem jo? Csak az ejjelenkentet fogadja el. Az ugyanaz.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az valóban ugyanaz, a gond inkább az, hogy én egyiket sem fogadnám el, mert az angol kifejezésből nem evidens ez a jelentés. Ha az lenne, hogy Friday nights, az más, mert nyilván ott több péntek estéről van szó, a mi mondatunkban viszont lehet, hogy csak egyről.

3 éve