"I like parties."

Tłumaczenie:Lubię imprezy.

4 lata temu

25 komentarzy


thevalar

Parties może również oznaczać zabawy.

4 lata temu

lukasz.szlezak

"Uwielbiam imprezy" dlaczego nie zostało ujęte w poprawnych odpowiedziach?

3 lata temu

Yola448704

I LOVE parties - UWIELBIAM imprezy/zabawy/święta/przyjęcia

11 miesięcy temu

vanfra39

Mi też nie uznało. Nie wiem dlaczego.

2 lata temu

orgon02

A mozna powiedzieć? I like events

3 lata temu

Gregory009

Czy przetłumaczenie:"Lubię partie." w znaczeniu polityczne - jest poprawne?

2 lata temu

jankobill

Nie, musisz dodać 'polityczna'-political party

2 lata temu

mmmbbb1

Who don't?

9 miesięcy temu

Yola448704

Who does not?

6 miesięcy temu

AdrianKeni

()

2 tygodnie temu

Jack194657

Dlaczego słyszę CV wyraźnie POLIS

4 dni temu

mitrex

Czy mogę podpowiedzieć? I like parties to lubię imprezy dla niewiedzacych mam nadzieję że nie potraktujecie tego jako psucie zabawy lub spam przepraszam za bledy ale pisze na tablecie. Jesli chcecie to dodajcie mnie na duolingo nazywam sie mitrex

3 lata temu

FirankaMipinska

Po pierwsze: od razu jak ktoś najeżdża kursorem na jakiś wyraz, tłumacząc zdanie ma podgląd do znaczenia wyrazów. Po drugie: SPAMISZ!!! Po trzecie: jak ja piszę na tablecie to mam mniej błędów niż na kompie. Po czwarte: Kto by chciał dodać na duo kogoś, kto spami i pisze z błędami wielkości kuli ziemskiej?! Po piąte: Chyba każdy widzi, jaki masz nick, nie musisz go pisać w komentarzu!

2 lata temu

Angel10001

Lubie imprezy czas Present Simple liczba mnoga

3 lata temu

KrysiaKowa2

Nie rozumię wypowiadanego ostatniego słowa

2 lata temu

Kuba660965

Też lubię :)

1 rok temu

Radek768221

Ja nie cierpie xD

1 rok temu

Patryk79367

;[

1 rok temu

Emilia11547

Chyba raczej "nie lubię imprez"!

1 rok temu

Emilia11547

Wtf

1 rok temu

Emilia11547

H

1 rok temu

justbed

Hej Duo! Należę do osób, które lubią używać skrótów. "Imprezka" to tak samo "party" jak i "impreza". Liczę na to że wprowadzicie możliwość skrótów, a przynajmniej tak oczywistych.

10 miesięcy temu

Wieka13

Wtf xD

9 miesięcy temu

Kuba007007

Napisałem lubię impry i mi nie zaliczyło. :(

3 lata temu

adam_gmitek

ja napisałem i zaliczyło jako błąd w piśmie „literówka”

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.