"Everyone calls me that."

Μετάφραση:Όλοι με φωνάζουν έτσι.

January 8, 2015

8 σχόλια


jeanprendiville

I think this is a misunderstanding of the English phrase. Φωνάζω is to summon someone or to yell at someone. If the phrase in Greek was "ολοι με φωνάζουν," no problem, it would mean, everyone yells at me. But the meaning of the English sentence would seem to be, everyone calls me that name, and so it is best translated by the verb ονομάζω,

January 8, 2015

glavkos

Φωνάζω means also to call someone with that or another name.

Με λένε Χαράλαμπο, αλλά με φωνάζουν Μπάμπη. My name is Charalambos, but everyone calls me Babi.

So, it's not to yell in our case.

January 9, 2015

makmar

'Everyone yells at me', would be: Όλοι μου φωνάζουν.

January 9, 2015

jeanprendiville

Σας ευχαριστώ και οι δύο για τη γενναιόδωρες διορθωσείς σας. Κάνω λάθος άλλα ευτυχώς έχω φίλους :-)

January 9, 2015

uoLL8

Είναι πολύ λογικές οι εξηγήσεις των φίλων που δόθηκαν πριν, αλλά, εγώ που προσεγγίζω τις καινούργιες φράσεις σαν να προσεγγίζω σε ναρκοπέδιο, δεν έχω την πείρα ούτε τη γνώση για να πω μήπως....;;;

Παραθέτω δυο στιγμιότυπα για να δείτε ότι η φράση είναι "παγίδα" για ανυποψίαστους (εδώ γελάμε, έτσι?)

Θα μπορούσε τουλάχιστον στην DropDown List να υπήρχε η λέξη "...με αποκαλούν...", ώστε να υποψιαστώ ότι δεν τον/την καλούν όλοι στο τηλέφωνο ή στα πάρτι, έτσι ρε παιδί μου, με τα ρούχα της δουλειάς ή μόνο με το άρωμά του/της! ;-)

Ο συνήθης ύποπτος φίλος σας Κλεάνθης

January 10, 2019

Bacilic

Τώρα που προστέθηκε και αυτή η βοήθεια για τους ανυποψίαστους, να δούμε ποιος θα παίσει στην παγίδα μας!

January 10, 2019

uoLL8

Ε βάλε και εισαγωγικά στις λέξεις "ανυποψίαστοι" και "παγίδα". :lol:

Na είσαι πάντα καλά Βασίλη μας.

Φιλικά Κλεάνθης

ΥΓ: Θα πάω με τους "συμφοιτητές" μου στο Μοναστηράκι στις 20 του μήνα. ;-)

January 11, 2019

Bill348051

(Οποιαδήποτε με αποκαλεί έτσι), γιατί είναι λάθος;

February 14, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.