1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not remember her name."

"I do not remember her name."

Çeviri:Onun ismini hatırlamıyorum.

January 9, 2015

9 Yorum


serpil20915

hatırlamak-anımsamak


poseros

Hatırlamıyorum şimdiki zaman değil mi? Geniş zaman için hatırlamam olması gerekir kanaatindeyim.


Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (hatırlarım) hem şimdiki (hatırlıyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.


MehmetAkif596305

İ have not remembered her name olmaz mı?


BBAydin

Geçmiş zaman için olurdu evet ama burada geniş ve şimdiki zaman (know -ing almadığı için şimdiki zamanda da yazılmış olabilir) şeklinde kullanmış.


bilgekaganylmz

I do not remember ten's name :D


gulyuzdogan

turkcede adini hatirlamamak ile ismini hatirlamamak es anlamlidir neden yanlis olsun ?


Ruveyda602976

neden ı do not diyoruz ı am not olmuyor mu


Burhan215478

Onun adını hatırlamıyorum dedim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.