A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They decrease the mass."

Fordítás:Csökkentik a tömeget.

3 éve

8 hozzászólás


GzaSzab

Valaki! Mi a különbség a decrease és a reduce között, mert nekem a bagyoly úgy tanította, hogy mindkettő azt jelenti: csökkenteni.

3 éve

hgdelta

Longman egynyelvű szótár szerint

decrease - to become smaller in number, amount, size etc, or to make something do this

reduce - to make the amount or size of something less than it was before

Szóval (ha van különbség) én ez alapján úgy értelmezem a dolgok maguktól is tudnak "decrease"-ni, de "reduce"-ni nem.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Eléggé hasonló jeléntésüek.

3 éve

GzaSzab

Köszi a válaszodat

3 éve

IstvanBorsanyi

Ez a csökkentik a tömeget mondat mit akar jelenteni? Valahogy a mi környékünkön nem túl gyakori.

3 éve

Harga
Harga

A kísérleti laborban gyakran megteszik. :)

11 hónapja

Khreszteee

A csökkentik a súlyt miért nem jó ebben az esetben?

2 éve

MelindaHus1

decrease kifejést kézimunka (kötés, horgolás) mintáknál, fordítják fogyasztásnak is decrease in the next stich- a következő szemben fogyasztunk.

8 hónapja