Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Większość się boi."

Tłumaczenie:The majority is afraid.

3 lata temu

4 komentarze


taruriruriruram

A można tak: "Most of them are affraid"

3 lata temu

br0d4
br0d4
Mod

To byłoby po polsku "Większość z nich się boi", a w zdaniu angielskim "majority" jest samodzielnym rzeczownikiem.

Przy okazji: słowo "most" jest przysłówkiem lub stopniem najwyższym przymiotników "many" i "much", i nie może pełnić funkcji rzeczownika, więc nie może też być podmiotem zdania, zatem zdanie "Most are affraid" byłoby tym bardziej błędne (to w związku niektórymi propozycjami uznania innych wariantów odpowiedzi)

4 miesiące temu

bookrabbit
bookrabbit

majority can be a group noun and takes the plural in British English so the majority are ... should be accepted

1 rok temu

Emwue
Emwue

That's right – added, thanks. :)

Please note there can be some delay before the course will reflect the changes made in the Incubator, so this option might still not be accepted for some time(hours to days, worst case).

1 rok temu