1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці хлопці читають."

"Ці хлопці читають."

Переклад:These boys read.

January 9, 2015

12 коментарів


5D8I

"Ці" це вказівка, тому має бути не The boys, а this boys


SergioRuido

По-перше, these boys. Такий варіант є введений. Зважайте на значення артиклю the і на підказки в уроках. (Нотатки і примітки).


kkbur

Для легшого розуміння на сайті введений переклад "the" як "цей-ця-ці".


_ZeSt_

This boys read, а the boys read? п


YarikNaroz

Чому нe This boys are read


UADissident

THESE boys правильно THESE - в множині THIS - в однині

Артикль THE в більшості випадків спрощує задачу. Він може бути одразу і "ці, ця, цей"


OleksandrM419360

Все просто this - цей, these-ці. The - артикль для позначення 'конкретної' однини, не множини.


8Q2Q7

Вправа попалася з -ing, але я ще не відкривала тему -ing (((


kzlW17

Ing і немає бути


O3WM9

Чому не приймає the boys ARE read?


deniko
Mod
Plus

The boys are read - це речення має мало сенсу англійською - це пасив, і це речення означає "Хлопці прочитані".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.