"Bazen o bizimle oynar."

Çeviri:Sometimes she plays with us.

3 yıl önce

11 Yorum


taylantoprak

Bu niye doğru degil

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"bu" dediğiniz şeyin ne olduğuna dair kimsenin bir fikri yok maalesef

3 yıl önce

Kayasevkett

Selcan hanımı destekliyorum

3 yıl önce

muratdemircan

iki seçenegide seçmemiz gerekiyor

3 yıl önce

ersin483770

Kelime sıralamasında her zaman hata yapıyorum

3 yıl önce

TolgaPAR1

sometimes sona gelse bişey değişmez illa başta olması gerekmiyor

1 yıl önce

AzizFDagli

Zarflarin yeri degisebilir. Soruda hata var galiba

1 yıl önce

OsmanMutlu2

Arkadaşım kız mı erkek mi belirtmemişsiniz.

3 yıl önce

HalukManav

"she plays with us sometimes" neden doğru değil?

ayrıca "She sometimes plays with us" da doğru olmalıydı.

3 yıl önce

bawer468149

It cansiz varliklar icin kullaniliyo ve cansiz bi varligin bizimle oynamasi mumkun olmayacagindan bence 'it' secenegi dogru olmamali.

3 yıl önce

SleymanTrk2

It hayvanlar için de kullanılır ve örneğin evcil hayvanlarla oyun oynarız. ;)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.