"Я їм фрукти."

Переклад:I eat fruit.

3 роки тому

9 коментарів


solotima

I eat fruit не можна перекласти як "я їм фрукти"

3 роки тому

SergioRuido

Так категорично?)) Посилання з правилом в студію, будь ласка. А потім я..

3 роки тому

solotima

навіть зовсім не категорично =) давайте ваші аргументи

3 роки тому

SergioRuido

Справа в тому, що в аглійській fruit може бути як злічуваним, так і незлічуваним іменником.

Fruits - коли увага на різні види фруктів. Наприклад, My favorite fruits are bananas, apples and oranges (Мої улюблені фрукти - банани, яблука і апельсини), This drink is made from a mix of various fruits (Цей напій зроблений з суміші різних фруктів).

Коли ж ми маємо на увазі фрукти взагалі, як групу, без уточнення конкретних видів - вживається fruit. In our markets there is not that much fruit in winter (На наших базарах не так багато фруктів взимку). Fruit is good for your health (Фрукти корисні для вашого здоров'я).

Дане речення - Я їм фрукти (взагалі їм). Ну і артикль відсутній, ви помітили. Якби було Я їм фрукт - переклад був би I eat/am eating a fruit.

3 роки тому

SergioRuido

посилання - http://www.vocabulary.cl/english/fruit.htm

http://www.englishteachermelanie.com/grammar-when-is-it-ok-to-use-fruits-and-food-in-the-plural-form/

Україномовні ресурси не дивився, але впевнений - там теж є це правило.

3 роки тому

creativebot

Вы правы, вопрос скорее в практическом применении. Лично общаюсь со многими иностранцами, и не слышал, чтобы кто-то когда-то говорил "I eat fruit", имея в виду группу фруктов. Даже если человек хочет сказать, что он ест апельсины так сказать in general, как вид (например, что у него нет аллергии на них), он говорит обычно что-то вроде "It's OK, I eat oranges". Практическое использование разве что в отношении категорий продуктов, скажем, доктор говорит: "You can eat canned fruit". Вы в любом случае правы, с точки зрения лексики, конечно это правильно. Просто если вы учите человека так говорить, и он будет так говорить это будет звучать странно. Хоть и правильно =)

3 роки тому

9DyM

Дякую тобі

2 роки тому

Terorista_156

правильно я їм фрукти

1 рік тому

NazarSamus

Ми знаємо

3 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.