A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Three million"

Fordítás:Hárommillió

3 éve

13 hozzászólás


Zsuzsizsuzso

De itt ugyebár betűvel irunk...

3 éve

felejthetetlen

bocsánat, nem millions? már csak azért, mert egynél több...

3 éve

SisaDominik

ja

3 éve

NyergesPal

Még mindig nem fogadja el egybeírva, pedig szerintem: Hárommillió!

2 éve

jani1972
jani1972

három millio....külön irva sem fogadja el...

2 éve

macska49

külön írva sem :-(

1 éve

BernadettS888542

Magyarban kétezerig írjuk egybe a számokat

2 hónapja

Nyulpacsker

Sajnos eddig nem javították :-( nekem nem fogadta el a "Három millió"-t miután közölte nem jó ezt írta: "3 millió" Pedig sok helyen meg pont amiatt nem fogadta el, hogy számot írtam ahelyett, hogy kiírtam volna betűvel. 2017.04.18

1 éve

Jehova1970

3000000=hárommillió

3 éve

Kenermester1

de,én sem értem,remélem javítják

3 éve

Voenskjall

Van olyan eset, amikor többes számba kerül, pl ''three millions''?

3 éve

Balna1988
Balna1988

nem fogadja el azt, hogy harom :(. Direkt ékezet nélkül írok, hogy gyorsabb legyen.

2 éve

Gabika575633

Szam>betu

1 éve