"Woman"

Traducere:Femeie

January 10, 2015

34 de comentarii


__nicca

Women este la plural dar woman este la singular


Razvan376358

Puii mei!!!!!Am scris greșit


Mdlina563012

Okey dar de ce se pune greșeală cînd nu pui de exemplu ă sau î


Edy_2021

Da dar am uitat


George659508

Se observă că pluralul neregulat se formează la fel ca la „man”


NicusorGra

k si este corect ca raspuns parerea mea la singular!


voineadenisa

Darius2005 ,nu ai scris corect ,ai scris cum se pronunta ATENTIE!!


Eugenia883425

Cum sa dai mai greu


andrei568485

A= in aplicatia asta =un pahar murdar si urat


Cristina964478

Piçx9 9 xa8icxxqoaaaaxxzz3 k


Grigorasio8

Woman era o femeie


moise61335

bag ❤❤❤❤


Sebi2182

corect Andrei 568485


Sebi2182

Moise nu mai vorbi urat


AxenteMani

Se aude ca naiba : "bumen " !

Discuții conexe

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.