Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Woman"

Traducere:Femeie

acum 3 ani

42 de comentarii


__nicca

Women este la plural dar woman este la singular

acum 3 ani

Mita728748

Ms frumos

cu 9 luni în urmă

Mihai771322

Vdj

cu 8 luni în urmă

Gabi619709

De gagico

acum 1 an

andrei700833

Blablabla

cu 10 luni în urmă

George659508

Se observă că pluralul neregulat se formează la fel ca la „man”

acum 2 ani

bianca426814

Men

acum 2 ani

Gabi619709

Ceau man

acum 1 an

NicusorGra

k si este corect ca raspuns parerea mea la singular!

acum 2 ani

voineadenisa

Darius2005 ,nu ai scris corect ,ai scris cum se pronunta ATENTIE!!

acum 2 ani

Gabi619709

Bine mersi

acum 1 an

Leoidicel

femeie

acum 1 an

Any785794

buna ce faceti :)

acum 2 ani

andrei700833

Bn tu? ;-)

cu 11 luni în urmă

Gabi619709

Bine tu

acum 1 an

licuan.tudos

il invat pe fratele meu mai mic la duolingo

acum 1 an

andrei700833

Cum il cheamă pe fr tău? ;-)

cu 11 luni în urmă

Gabi619709

Cti ani ai

acum 1 an

florinbossdeboss

Si eu al anvat pe fratele meu mai mic la duolingo

acum 1 an

PatruVlad1

Putea sa fie și women

acum 1 an

EmaCristhi

Nu. Women e femei. Woman e femeie

cu 9 luni în urmă

Mita728748

Ms frumos

cu 9 luni în urmă

Damian282311

Da

cu 7 luni în urmă

MarianaPop130874

Woman este corect

cu 6 luni în urmă

BuburuzaVe

Femeie

cu 5 luni în urmă

Eugenia883425

Cum sa dai mai greu

cu 5 luni în urmă

andrei568485

A= in aplicatia asta =un pahar murdar si urat

cu 5 luni în urmă

Cristina964478

Piçx9 9 xa8icxxqoaaaaxxzz3 k

cu 1 lună în urmă

Jinx465393

Lol:-)

acum 2 ani

alexandra207084

Lol:)))))))))

acum 2 ani

MargaretaM361654

Femeie

acum 1 an

Mara85001

Asta e o propozitie : femeie , zici ca ar fi un copil mic care arata cu degetul la o doamna .

acum 1 an

Gabi619709

Corect

acum 1 an

andrei700833

Ahmed

cu 11 luni în urmă

andrei700833

Da

cu 11 luni în urmă

andrei700833

Gg

cu 10 luni în urmă

LauraDumit6

Hg jj

acum 2 ani

pavel585059

7

acum 1 an

georgiana.966048

gdgvdvdgvvgfbfgthffvddbvvcdsfsf

acum 1 an

Gabi619709

Ce faci

acum 1 an

Vintileanu1

1234679

acum 2 ani

darius2005.

La singular se pronunta umăn

acum 3 ani

Discuții conexe