1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This product is for sale."

"This product is for sale."

Çeviri:Bu ürün satılıktır.

January 10, 2015

10 Yorum


soegnual

Satış içindir dedim ben de. Neden yanlış?


zeki340978

For sale: satılık (phrasal_verbs) zannımca ..


bacio_

For sale kalıp mı?


hasan.dogan08

Sell olması lazım sanki?


ihsanyasir

Satılık denirken sale kullanılır


turan519109

Sell "satmak" anlaminda kullanilan bir fildir.Ama "Sale" "satilik" anlamina gelen bir sifatdir


Umut502667

Bu ürün satmak içindir.


SleymanGLL

Bu ürün satış içindir. Kabul etmedi


zeki340978

For burda ne anlam katar arkadaşlar ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.