Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"This product is for sale."

Çeviri:Bu ürün satılıktır.

3 yıl önce

9 Yorum


soegnual

Satış içindir dedim ben de. Neden yanlış?

1 yıl önce

zeki340978

For sale: satılık (phrasal_verbs) zannımca ..

9 ay önce

bacio_
bacio_

For sale kalıp mı?

1 yıl önce

hasan.dogan08

Sell olması lazım sanki?

3 yıl önce

ihsanyasir

Satılık denirken sale kullanılır

3 yıl önce

turan519109

Sell "satmak" anlaminda kullanilan bir fildir.Ama "Sale" "satilik" anlamina gelen bir sifatdir

1 yıl önce

Umut502667
Umut502667

Bu ürün satmak içindir.

2 yıl önce

SleymanGLL

Bu ürün satış içindir. Kabul etmedi

1 yıl önce

zeki340978

For burda ne anlam katar arkadaşlar ?

9 ay önce