"We live in a big city."

Traducere:Noi locuim într-un oraș mare.

January 10, 2015

10 comentarii
Această discuție este blocată.


dorulescu1

De ce nu este acceptata variant "Noi locuim intr-un mare oras"?


sandupavel64

Si care e gresala daca am scris , ca traiesc intr-yn mare oras.


PetreDragutoiu

Si eu am zis la fel


Cristian828172

Noi locuim intr-un mare oras. Este corect. Programatori de toata j....


nicolae57

Nu se acceptă pentru că sunt niște rigizi, necunoscători ai limbi rămâne. Vorbesc limba română ca niște roboți, fără inflexiunile și nuanțele limbii române.


[utilizator dezactivat]

    "traim" este la fel de corect ca "locuim". limitati!


ionutmilea

    noi traim intr-un mare oras se foloseste isi in roamana este OK


Amelia689125

    Mare oraș!!!!! Este corect


BuniMarian

    Pronuntia verbui to live nu e corecta


ConstanaNe3

    Hristos a înviat

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.