"How is his English?"

Traducere:Cum este engleza lui?

January 10, 2015

4 comentarii
Această discuție este blocată.


StanEduard

Trebuia fara his ca altfel nu merge


lilfangrul

Adica how is english? Aia insemna cum este engleza. Tr si his ptc e a cui eng? A lui- his.


NatyDikaios

How is english înseamnă cum este engleza iar How is his english înseamnă cum este engleza lui


SilverStar_10

Adica cum vorbeste el engleza. Asta inseamna ,,Cum este engleza lui?,, Iar traducerea in engleza a acestei propozitii este ,,How is his English?,, .

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.